Көшбасшылардың мұғалімдерді өздерінің пайдаға асырылмаған шығармашылық әлеуетін өзгеріс енгізу тәжірибесіне, бірлескен кәсіби білім құруларына бағыттау үшін ынталандырып отыруының да маңызы зор. Осы мақсатта өз мектебімде мұғалімдердің тиімділік мониторингісін жасадым. Ол үшін жұмысшы топ құрып, олардың деректерді жинау арқылы диагностика және мониторинг жүргізуін ұйымдастырдым. Нәтижелерді сараптаудан соң, жоғары көрсеткіш көрсеткен 8 мұғалімнің фотосы мен жұмыс нәтижелері жазылған жартақта мектеп дәлізіне шығарылды. Бұл өз кезегінде әр мұғалімнің мектеп тәжірибесі мен мұғалім тиімділігіне баға беруіне, сол арқылы өзіне жаңа міндеттемелер алуына, мектеп проблемаларын шешу үшін өзінің әлеуетін дамыту қажеттігін ақылды мақсат етіп қоюына көмектеседі.
Таныс болыңыздар:
/larisa.jpg /shynargul.jpg /bibigul.jpg /l-zzat.jpg /shynar.jpg /zamzagul.jpg /kyzyl_l.jpg /balausa.jpg
|