Кеше мектебіміздіңоқу ісінің
меңгерушісі , тарих пәні мұғалімі, ІІІдеңгейкурс тыңдаушысыҚұрманғали Мақсотұлытәжірибедегіалғашқы сабағынөткізді. 6-
сыныпта өткен сабаққа әріптесіміз тыңғылықты дайындалды. Оқыту мен оқу
тәжірибесіне мозаика әдісін енгізе отырып,әріптесіміз 7 модулді сабақ мақсаты мен құрылымына сай кіріктіруге
жұмыстанды. Оқушылар сабақта еркін, өздеріне сенімді, нәтижелі жұмыс жасады.
Мұғалімніңкембридждік оқыту
технологиясыныңтеориясын тәжірибемен
ұштастыруғадеген құлшынысыүлгі етерлік. Сабақтан соңғы рефлексиясында
әріптесіміз формативті бағалауға қатысты критерийлерді оқушыларға алдын -ала
таныстыружәне тапсырмаларға дескриптор
жасауым керекекен деп орынды атап өтті.
Бұл келесі сабақтардыңбұдан да нәтижелі
болатындығының кепілі деп білемін.
Сабаққа қатыса отырып, оқыту мен оқуға енгізілген әдісті өзімнің және әріптестерімнің тәжірибесінде жетілдіру үшін:
1. Мозаика әдісіне уақытты жеткілікті беру.
2. Бастапқы топқа қайта оралғаннан кейінгі талқылауға, әңгімелеуге үйрету.
3.Оқыту үшін бағалаудың қатар жүруін үнемі есте сақтау.